Monday, January 1, 2018

SIZZIX BIG SHOT LIMITED EDITION and Happy New Year!

Здравейте, крафт приятели!
За много години и Честита Нова Година!
Нека тя да е успешна, щастлива, вдъхновяваща и изпълнена с много творчески емоции!
А на вас, вашите семейства и близки от сърце желая здраве и любов ...
 и пари, за да си купите всичко останало. :)))

А аз съм тук още в началото на новата година, за да споделя с вас една страхотна новина!
Толкова съм щастлива и развълнувана ...За мен наистина е огромна чест и привилегия да ви представя най-новата машина на Sizzix - Big Shot Limited Edition. (UK Version)   
Дизайна на това бижу е проектиран в UK.


Тя е лимитирана серия и е в прекрасен нов цвят - мента и е със сребърни геометрични шарки.
Тази версия на машината за рязане на Big Shot е изключително стилна и е
 със чудесни възможности за работа. Много е елегантна и красива, нали?





А тези брокатени подложки за рязане са просто перфектни!
При тях много по-малко се забелязва износването при рязане :))))
Горещо ги препоръчвам! Дори вече закупих същите за сестра ми. :)

Вдъхновена от цветовата й гама в мента и сребърно, 
аз сътворих  тези две тагчета за новогодишните подаръци.
За направата им използвах надписа "Hello" от комплекта Sentiments
Цифрите са от  комплекта  Brush Numbers  и са изрязани от брокатен картон.
  

Направих още и една картичка с надпис "Hello"
Бордюра е изрязан с шаблон от комплекта Borders
Надписа  "Hello" е от огледален картон.
Добавих малко камъчета и готово!



Тези шаблони са от новата колекция Mixed Media, 
а дизайна им е на талантливия дизайнер Pete Hughes.

За направата на картичката и тагчетата използвах следните Сизикс продукти:



No comments:

Post a Comment